1 år & 6 månader

I dag har jag haft Bazooka 1 år & 6 månader! Det har verkligen varit den bästa tiden i mitt liv ♥ Det är hennes skuld att jag har vaknat varje morgon, hennes skuld att jag har ett leende på läpparna ibland och hennes skuld att jag mår bra. Hon har hjälp mig i alla svåra situationer jag har haft under tiden och jag är så himla tacksam! Jag försöker ge henne all den kärlek hon behöver och lite till, för jag vet att jag allt tillbaka igen ♥ Visst vi har våra bråk ibland när vi inte kommer överens, men på grund av all kärlek kan jag inte hata henne. Hon är envis som fan, bestämmer lite för mycket själv ibland och har sina dumma-sto-fasoner, men det är bara en del av hennes underbara personlighet! Jag kommer aldrig att få ett likadant band med en annan häst som det jag har med Bazooka nu.
1 år & 6 månader.. tack för allt och det är långt ifrån slutet ♥
Mitt livs kärlek ♥
// Emma Andersen

Kommentarer
Postat av: kajsa

jättefint skrivit! söt häst :)

2012-04-12 @ 00:49:47
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0