Hemma från tävlingen!

Precis kommit hem från tävlingen idag, är suuuuper nöjd ! :D
Red först klubbmästerskapet i dressyr och efterföljande red jag en vanlig Pay and ride. Båda gångerna red jag Lätt:b1 så det var inte så svårt att komma ihåg programmet ! (; Jag är så otorligt nöjd med vår presentation idag!
Vi blev placerad 3:a i klubbmästerskapet! :D
Hon var duktigast på framridningen men blev tyvärr lite spänd när hon kom in i ridhuset och skulle rida programmet. Deta var vår andra dressyrtävling och jag hoppas inte att det blir den sista heller! Eftersom vår ridning går framåt hela tiden har jag börjad satsa lite !
har inte fått bilderna från när jag red, men när dem kommer gör jag ett bildbomb-inlägg med bilderna ;)
Innan vi kom in på banan... taggad häst ! ;) ♥
// Emma Andersen

Kommentarer
Postat av: iiiden

sv: åh tack så mycket!:D

2012-04-09 @ 17:26:22
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0